Με αφορμή το κείμενο στο βιβλίο της Γλώσσας “Στάση βροχοσταλίδων” της ενότητας “Εμένα με νοιάζει”, ασχοληθήκαμε με ένα από τα σημαντικότερα περιβαλλοντικά προβλήματα του πλανήτη μας, τη σταδιακή μείωση του πόσιμου νερού . Τα παιδιά εικονογράφησαν τη Συννεφοπολιτεία κι όλοι μαζί βρήκαμε τρόπους εξοικονόμησης νερού, που τους μοιραζόμαστε μαζί σας:

συννεφοπολιτεία

 

 

Επισκευάζουμε αμέσως τις βρύσες που στάζουν!

 

Δεν πατάμε άσκοπα το καζανάκι και προτιμούμε τα σύγχρονα καζανάκια διπλής ροής!

 

βροχοσταλίδες

 

 

Κλείνουμε τη βρύση όταν βουρτσίζουμε τα δόντια μας ή χρησιμοποιούμε ένα ποτήρι με νερό!

 

 

βροχή

 

 

Πλένουμε τα φρούτα και τα λαχανικά μέσα σε μια λεκάνη με νερό και όχι κάτω από τη βρύση!

 

 

 

βροχοσταλίδες

Προτιμούμε ένα γρήγορο ντουζ από ένα μπάνιο με γεμάτη μπανιέρα!

 

 

 

σύννεφα

 

 

Με το νερό που περισσεύει, αν είναι καθαρό, ποτίζουμε τα λουλούδια ή τα ζώα!

 

 

 

φούρνος

 

 

Για το πότισμα του κήπου ή των γλαστρών χρησιμοποιούμε ποτιστήρι και όχι λάστιχο!

 

 

σπίτι

 

 

Ελέγχουμε τον μετρητή του νερού για τυχόν διαρροές!

 

 

 

βροχοσταλίδα

 

Πλένουμε τα αυτοκίνητα, τα μπαλκόνια και τα πεζοδρόμια με κουβά και όχι με λάστιχο!

 

Όταν βάζουμε πλυντήριο φροντίζουμε να είναι γεμάτο!

 

πολιτεία

Επιλέγουμε φυτά που δε χρειάζονται πολύ νερό και βάζουμε κοπριά στον κήπο μας, γιατί έτσι τον βοηθούμε να κρατά περισσότερο νερό!

 

 

 

 

 

 Όταν πλένουμε τα πιάτα κάνουμε σαπουνάδα μέσα σε μια λεκάνη και κλείνουμε τη βρύση όταν τα σαπουνίζουμε!συννεφοπολιτεία

 

 

Το νερό είναι πολύτιμο!  

Είναι πηγή ζωής!

Πρέπει να το προσέχουμε, για να το έχουμε!

 

Δ2 Τμήμα

Ντουμανίδου Εύα

 

 

“Νερό, πηγή ζωής” Δ2 τμήμα